Travel hub Travel hub .

Travel hub

ديدار سفير روسيه با استاندار زنجان

تور روسيه


ديدار سفير روسيه با استاندار زنجان

استان‌ها > تور روسيه - زنجان - سفير روسيه در ايران گفت: اميدواريم خروج بخشي از نيروهاي نظامي روسيه از سوريه، تاثير مثبتي روي مذاكرات صلح بين طرف هاي سوري در ژنو بگذارد.

تور روسيه 

 

به گزارش خبرآنلاين لوان جاگاريان افزود: روسيه سياست هاي نزديك و تنگاتنگي را در سوريه با ايران دارد و از سوي ديگر با طرف آمريكايي نيز همكاري هايي در خصوص مسائل سوريه صورت مي گيرد.

وي ادامه داد: اقدام نظامي روسيه در سوريه ضربات سنگين و دندان شكني را بر تروريست ها وارد كرد و در مجموع اهداف پيش بيني شده در اقدام نظامي اين كشور در مبارزه با تروريست ها در سوريه محقق شد.

انصاري استاندار زنجان با اشاره به افزايش سطح تعاملات تجاري ايران و روسيه اظهار داشت :قابليت ارتباطات تجاري ايران و روسيه در بخشهاي مختلف قابل ارتقاء است و در اين خصوص بانك ملي ايران ميتواند حواله هاي مالي را در روسيه بدون نياز به مباحث سوئيفت عملياتي نمايد . تور روسيه ...
استاندار زنجان عنوان نمود : با توجه به آذري بودن استان زنجان مناطق داغستان ، آستاراخان و اورال جنوبي روسيه ميتواند بعنوان هدف گردشگري مطرح باشند .
تسهيل ويزا براي تجار و بازرگانان و دانشجويان به روسيه از مباحثي بود كه در اين ديدار مطرح و عنوان شد : درماه فوريه شركت ويزا راشا در تهران تاسيس شده و تاكنون 35 هزار نفر از شهروندان ايراني از روسيهويزاي توريستي دريافت نمودند.

 

تور روسيه ...


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۱۶:۰۸ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :