Travel hub Travel hub .

Travel hub

Russia Today

تور روسيه



بين الملل > تور روسيه > خاورميانه - آندري كليموف، عضو كميته مجلس سناي روسيه مي گويد: ما هرگز اعلام نكرده ايم همه عملياتهاي نظامي خود را در سوريه به سرعت متوقف خواهيم كرد.


به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه خبري سي ان ان، عضو كميته مجلس سناي روسيه گفتمسكو به اهدافي كه در سوريه مشخص كرده بود دست يافته است.

«آندري كليموف» در مصاحبه با سي ان ان گفت:« ما هرگز اعلام نكرده ايم همه عمليات هاي نظامي خود را در سوريه به سرعت متوقف خواهيم كرد. ما تنها درباره عقب نشيني بخش عمده اي از نيروها و تجهيزاتمان و نيروي هوايي از سوريه صحبت مي كنيم.

اقدامات بعدي ما در سوريه به نتايج مذاكرات سياسي اين كشور و رفتارهاي سازمان هاي تروريستي فعال در اين كشور بستگي دارد.»

اين نماينده سناي روسيه درباره اقدامات كشورش در هفته هاي آينده در سوريه گفت:« از ديدگاه من ما اكنون به تداوم حضور شمار زيادي از بالگردها و جنگنده هايمان در سوريه نياز نداريم. اما همچنان بخشي از نيروهايمان در سوريه مستقر خواهند بود و اطلاعات دريافتي از ماهواره ها و ديگر تجهيزات را ارزيابي خواهند كرد و بطور مشخص شماري از نيروهاي نظامي مان را همچنان در مراكز نظامي خود حفظ خواهيم كرد.» تور روسيه...

 

وي در پاسخ به سئوالي درباره جزئيات عمليات آينده روسيه در سوريه گفت:« ما نياز داريم كه در شرايط كنوني تعداد پروازها و تعداد اقدامات نظامي را در سوريه كاهش دهيم زيرا ما پيش از اين به برخي از اهدافمان در روسيه دست يافته ايم. ما حدود دو هزار تروريست را كه از روسيه وارد سوريه شده بودند كشته ايم و بسياري از مراكز و تسليحات تروريستها را در سوريه نابود كرده ايم. بنابراين ديگر نياز نداريم شمار زيادي از جنگنده ها و بالگردهاي مان را همچنان در سوريه نگه داريم.»

آندري كليموف درباره انتظارات روسيه از نتايج مذاكرات ژنو و ديدگاه اين كشور درباره شخص بشار اسد رئيس جمهور سوريه گفت:« ما همان ديدگاهي را درباره بحران سوريه داريم كه در سال 2009 داشتيم. ما همچنان بر راهكار سياسي تاكيد و با راهكار نظامي مخالفت مي كنيم. ما تاكيد مي كنيم كه درباره شخص بشار اسد يا كس ديگري سخن نمي گوييم بلكه درباره مردم سوريه سخن مي گوييم و بايد به آنها امكان داده شود كه بتوانند دولت خودشان را تشكيل دهند و قانون اساسي كشورشان را براساس خواسته و ميل خودشان تدوين كنند. ما با تلاش هاي برخي گروه ها يا طرف هاي خارجي براي دستكاري در نقشه كشور سوريه مخالف هستيم. اين اقدامات قابل قبول نيستند.» / تور روسيه

نماينده سناي روسيه درباره خواسته كردهاي سوريه مبني بر تشكيل منطقه خودمختار كردي در شمال سوريه گفت:« از ديدگاه من نمي توان درباره ساختار سياسي و حكومتي كشورهاي ديگر به آنها دستور داد. اما از ديدگاه من به عنوان يك شخص حقيقي و يك تحليلگر شايد براي مردم سوريه نظام فدراتيو بهترين راهكار براي خروج از اين مشكلات باشد. اما در صورت پذيرش نظام فدراتيو براي سوريه بايد بپذيريم كه خودمختاري تنها براي يك گروه قومي و نژادي قابل قبول نخواهد بود بلكه همه گروه هاي سوري از چنين حقي برخوردار خواهند بود. اما ايجاد نظام فدراتيو در سوريه با وجود دولت كنوني بسيار دشوار است زيرا قانون اساسي كشور كنوني سوريه ايجاد نظام فدارتيو را نمي پذيرد. اين هم مسئله اي است كه بايد در مذاكرات پيش رو درباره سوريه مورد بحث و بررسي قرار بگيرد.» " تور روسيه "...

كليموف در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه مسكو خواهان تشكيل چه نوع دولتي در سوريه در آينده است، گفت:« با توجه به روابط قديمي و گسترده در بخش هاي دولتي و نظامي ميان روسيه و سوريه اين كشور يكي از همسايگان ما محسوب مي شود. ما بسيار به هم نزديك هستيم. رابطه ما با سوريه مانند رابطه واشنگتن با كشورهاي طرف ديگر اقيانوس آرام نيست. به همين علت ثبات سياسي در اين منطقه و در سوريه براي روسيه بسيار مهم است. ما خواهان آن هستيم كه سوريه از مسائلي مانند جنگ داخلي نجات بيابد. ما نه تنها خواهان روابط ميان مردم سوريه و روسيه بلكه خواهان روابط سوريه با جامعه بين المللي هم هستيم. ما همچنين خواهان نابودي امكانات و تجهيزات نظامي گروه هاي تروريستي مستقر و فعال در سوريه هستيم.» < تور روسيه > .

نماينده سناي روسيه درباره تاثيرات بحران اقتصادي و كاهش قيمت نفت بر تصميم اخير روسيهمبني بر خروج بخشي از نيروهايش از سوريه گفت:« اين عوامل در تصميم اخير ما درباره سوريه تاثير گذار نيستند. چون ما براي دوره كنوني بودجه نظامي مان را افزايش نداديم و زماني هم كه به رئيس جمهور اجازه داديم كه نظاميان ما را در سوريه مستقر كند اعلام كرديم كه اين مجوز نامحدود و طولاني مدت نيست. زماني كه مجوز اعزام نيروهاي مان را به سوريه صادر كرديم اهدافي را مشخص كرده بوديم و اين اهداف محقق شدند. بنابراين علت خروج نيروهاي ما از سوريه در شرايط كنوني عوامل اقتصادي و مالي نبوده است بلكه تنها عامل تاثيرگذار در اين تصميم اين بود كه ما به اهدافي كه در سوريه تعيين كرده بوديم دست يافته ايم.»

 

تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۲۰:۵۵ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :