Travel hub Travel hub .

Travel hub

معاون وزير خارجه روسيه يكشنبه به تهران سفر مي كند

تور روسيه

 

بين الملل > ديپلماسي - ايرنا نوشت: «ميخاييل بوگدانف» معاون وزير امور خارجه و نماينده رئيس جمهوريروسيه در امور خاورميانه در راستاي رايزني هاي منظم ايران و روسيه در مسايل خاورميانه فردا /يكشنبه/ به تهران سفر مي كند.

خبرگزاري ايتارتاس امروز اعلام كرد: بوگدانف ديدار كاري دو روزه از تهران خواهد داشت و در دستور كار مذاكرات وي با طرف ايراني طيف وسيعي از مسايل منطقه اي از جمله مساله سوريه قرار دارد. 

معاون وزير خارجه روسيه در ديدار با همتاي ايراني خود در خصوص مسايلي همچون مبارزه با تروريسم و نيز موضوعات مروبط به همكاري هاي دوجانبه ايران و روسيه گفت و گو مي كند.
تهران و مسكو براي افزايش تماس هاي دوجانبه به منظور پيشبرد همكاري هاي در عرصه هاي مختلف توافق كرده اند. 
در اين راستا هفته گذشته گريگوري كاراسين معاون وزير خارجه روسيه به تهران سفر و با ابراهيم رحيم پور معاون آسيا، اقيانوسيه و مشترك المنافع وزارت امور خارجه ديدار كرد.
رحيم پور در آن ديدار با اشاره به روند رو به توسعه روابط دوجانبه ايران و روسيه ، لزوم همكاري و اشتراك مساعي دو كشور در جهت حل و فصل مسائل منطقه را مورد تاكيد قرار داد.
يك ماه پيش نيز در روز هفتم بهمن ماه، «حسين اميرعبداللهيان» معاون عربي و آفريقايي وزارت امورخارجه ايران به مسكو سفر و با «ميخاييل بوگدانف» نماينده رئيس جمهوري روسيه در امور خاورميانه ديدار كرد و دو طرف در خصوص برخي مسايل منطقه خاورميانه از جمله بحران سوريه گفت و گو كردند.
در گزارش وزارت امور خارجه روسيه در اين رابطه با اشاره به اين كه دو طرف به طور مفصل درباره مسايل مهم منطقه خاورميانه گفت و گو كردند، گفته شد: توجه دو طرف بر حل و فصل سياسي بحران سوريه مطابق با مفاد قطعنامه 2254 شوراي امنيت متمركز بود.

 

تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۱۷:۱۲ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :