Travel hub Travel hub .

Travel hub

جنگنده‌هاي روسيه به بمباران سوريه ادامه مي‌دهند


بين الملل > خاورميانه - ايرنا نوشت: بمب افكن هاي روسي در شبانه روز اخير به مراكز گروه تروريستي جبهه النصره در شمال اين كشور حمله كردند.

عمليات هوافضاي روسيه عليه گروه هاي تروريستي فعال در سوريه كه از حدود ماه پيش آغاز شده است حتي با وجود برقراري اتش بس در اين كشور (از اغاز هفته جاري) همچنان ادامه دارد و هواپيماهاي روسي مراكز تروريست ها را بمباران مي كنند.

به گزارش ايرنا، وزارت دفاع روسيه امروز (سه شنبه - تور روسيه ) اعلام كرد: بمب افكن هاي روسي در شبانه روز اخير به مراكز گروه تروريستي جبهه النصره در شمال اين كشور حمله كردند.
نيروي هوا فضاي روسيه در اين بمباران، آتشبارها و تسليحات سنگين تروريست هاي جبهه النصره را كه در حال حمله بودند در منطقه «نرب نفسه» نابود كرد.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسيه، هواپيماهاي باري روسي با پرواز از پايگاه هوايي حميمم در استان لاذقيه سوريه بيش از 50 تن كمك هاي انساني را به مناطق نيازمند به اين كمك ها و تحت محاصره تروريست ها و صعب العبور منتقل كردند.

براساس گزارش انتشار يافته، با تلاش روسيه، بزرگان محلي و سران مناطق زيتون و تل ذهاب در استان دمشق با نمايندگان دولت سوريه قرارداد ترك مخاصمه امضا كرده و به اين ترتيب تعداد توافقنامه هاي محلي براي آتش بس در سوريه به 37 سند افزايش يافت.
در گزارش وزارت دفاع همچنين گفته شده كه آتش بس در سوريه رعايت مي شود و نيروهاي دولتي و گروه معارض كه اسناد اتش بس را امضا كرده اند، آن را نقض نمي كنند.

در همين حال رسانه هاي روسي از پيوستن داوطلبانه 1200 معارض سوري به آتش بس در شبانه روز اخير خبر داده اند.
روسيه اعلام كرده كه بمباران مواضع گروه هاي مسلح و تروريستي ضد سوري كه خارج از حوزه توافق آتش بس هستند، ادامه مي يابد. تور روسيه
روسيه در حدود شش ماه اخير با 70 فروند هواپيما و بالگرد نظامي مراكز تروريست ها را در سوريه بمباران كرده و خسارات بسيار سنگيني به گروه هاي تروريستي به ويژه داعش وارد كرده است.

آتش بس در سوريه از دقايق نخست روز شنبه به وقت دمشق با توافق مسكو و واشنگتن برقرار شده است.

 

 

تور روسيه / سفر به روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۵۳:۵۰ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :