Travel hub Travel hub .

Travel hub

بالگردهاي روسي به ايران مي آيد/ سه بالگرد پيشنهادي روسيه براي ورود به ناوگان هوايي ايران را ببينيد

اقتصاد > صنعت - شركت هاي روسي در پي قراردادهاي ميليون دلاري و توليد بومي محصولات خود در ايران هستند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، شركت‌هاي زيرشاخه روستك از جمله يو‌اي‌سي (UEC)، كاماز (KAMAZ) و هلي‌كوپترهاي روسي (Russian Helicopters - تور روسيه ) در پي قراردادهاي ميليون دلاري و توليد بومي محصولات خود در ايران هستند.

شركت هلي‌كوپترهاي روسي، تنها سازنده بالگرد در روسيه و يكي ديگر از زيرشاخه‌هاي شركت روستك، به دنبال بازسازي همكاري‌ها و تجارت با ايران است.

الكساندر شربينين، جانشين مديركل شركت هلي‌كوپترهاي روسي در نمايشگاه هوايي سنگاپور گفته است: «ناوگان بالگرد ايران يكي از بزرگترين ناوگان‌ها در آسيا و بزرگترين ناوگان در خاورميانه است. اين كشور تجارب زيادي در حفظ و نگهداري انواع مختلف بالگردها دارد. ما در حال بررسي همكاري‌هاي مختلف در زمينه فعاليت‌هاي نگهداري هستيم و به توافقاتي در اين زمينه رسيده‌ايم.»

به گفته وي، «در زمينه بالگردهاي غيرنظامي، در حال مذاكره با شركاي ايراني هستيم و بر روي پيشنهادهاي مختلف تعدادي از مدل‌هاي مختلف بالگردها كار مي‌كنيم. پيشنهادهاي فعلي ما مدل‌هاي Mi-173، Mi-171E، Ka-32A11BC و خدمات پس از فروش به شركت‌هاي دولتي و خصوصي ايران است.» تور روسيه

در هفته‌هاي گذشته، هياتي از ايران براي بازديد از هلي كوپترهاي اين شركت روسي از جمله Mi-8/17 و Ansat كه در كارگاه‌هاي هليكوپترسازان ساخته شده‌اند، به روسيه آمده‌اند.

 

تور روسيه

 

 

تور روسيه - سفر به روسيه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۵۷:۲۶ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :