Travel hub Travel hub .

Travel hub

روسيه: از بشار اسد حمايت نمي كنيم

تور روسيه 

 

 

بين الملل > خاورميانه - وزارت خارجه روسيه اعلام كرد از بشار اسد حمايت نمي كند اما از مبارزه وي با تروريسم و همچنين از مبارزه اپوزيسيون و كرد هاي سوريه با گروه تروريستي موسوم به دولت اسلامي (داعش) حمايت مي كند.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از اسپوتنيك، ماريا زاخاروا، سخنگوي رسمي وزارت خارجه روسيه اعلام كردروسيه از رژيم بشار اسد، رئيس جمهور سوريه حمايت نمي كند اما از مبارزه وي با تروريسم و همچنين از مبارزه اپوزيسيون و كرد هاي سوريه با گروه تروريستي موسوم به دولت اسلامي (داعش - تور روسيه ) حمايت مي كند.

خانم زاخاروا در مصاحبه با روزنامه روسي "آرگومنتي اي فاكتي" ضمن اعلام اين مطلب گفت:" ما مي گوئيم نبايد با بي اعتنايي به دمشق به گروه هاي غيرقانوني اسلحه تحويل داد و سرنگوني رژيم از خارج كار فوق العاده غلطي است. ما تمام كارها را براي جلوگيري از حمله آمريكا به دمشق انجام خواهيم داد اما در مبارزه دمشق و اپوزيسيون سوريه از هيچكدام از انها پشتيباني نكرده ايم. ما از حق حاكميت سوريه و حقوق بين المللي دفاع مي كنيم".
به گفته سخنگوي رسمي وزارت خارجه روسيه تلاش ها براي حفظ يا سرنگوني رژيم از خارج راه به ناكجا آباد است. خانم زاخاروا خاطر نشان كرد:" تشكيلات مصنوعي مدت طولاني عمر نخواهد كرد و فرق نمي كند كه براي حفظ آن چقدر تلاش شود". تور روسيه ...


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۹:۵۶ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :