Travel hub Travel hub .

Travel hub

پوتين: نيروهاي ما در سوريه از منافع ملي روسيه حفاظت مي‌كنند


بين الملل > خاورميانه - ايسنا نوشت: رييس‌جمهوري روسيه اعلام كرد، نيروهاي اين كشور در سوريه شايسته تقدير هستند زيرا از منافع ملي كشورشان دفاع مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري اسپوتنيك، ولاديمير پوتين، رييس‌جمهوري روسيه اعلام كرد: وظايفي كه نيروهاي هوايي ما در سوريه انجام مي‌دهند، شايسته بالاترين تقديرها است.

وي تصريح كرد: آن‌ها به ارتش سوريه و ديگر جناح‌ها كمك مي‌كنند تا در شرايطي بسيار دشوار با تروريست‌ها بجنگند و از غيرنظاميان در مقابل خصومت و خشونت محافظت كنند.

رييس‌جمهوري روسيه تاكيد كرد كه نيروهاي كشورش با مقابله با تروريست‌ها در سوريه در واقع از منافع ملي كشور خودشان نيز حفاظت مي‌كنند. ( تور روسيه ) ...

وي ادامه داد:‌ سربازان و افسران ما در مبارزات خود در اين كشور خاورميانه، در واقع منافع روسيه را حفظ مي‌كنند و با شبه‌نظامياني مي‌جنگند كه به صراحت از كشور ما به عنوان دشمن ياد كرده و برنامه‌هاي خود را براي توسعه در خاك روسيه كتمان نمي‌كنند.

پوتين گفت: روسيه همواره به دنبال حل مناقشات مختلف از طريق ابزارهاي سياسي و ديپلماتيك بوده و اين امر شامل سوريه نيز مي‌شود.

رييس‌جمهوري روسيه خاطرنشان كرد: ما همواره به دنبال حل سياسي و ديپلماتيك مسائل بوده‌ايم و مدام به دنبال اين هستيم كه به تحقق ثبات در كشورهاي مختلف و حل بحران‌هاي جدي كمك كنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۰۳:۵۳ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :