Travel hub Travel hub .

Travel hub

درياچه اي كه از شگفتيهاي دنياست/تصاوير



چند رسانه‌اي > عكس - درياچه "بايكال" يكي از شگفتي هاي جهان است.

به گزارش توريسم آنلاين، بايكال كه سطح آن از بلژيك بزرگتر است نزديك به يك چهارم آبهاي شيرين جهان را در خود دارد كه حجم آن حتي بيشتر از پنج درياچه بزرگ واقع در مرز آمريكا-كانادا است كه به هم پيوسته اند.

بايكال كه در حدود 300 رود به آن مي ريزد در جنوب سيبري و در كشور روسيه قرار گرفته و 25 ميليون ساله است.



عليرغم تهديد خطوط لوله هاي نفت و فعاليت هاي انساني ،هنوز هم بخش وسيعي از بالكان دست نخورده باقي مانده و زيبايي هميشگي آن بدون توجه به فصول و موقعيت، هنرمندان ،عكاسان و گردشگران بي باك را به يك اندازه جذب مي كند.


بايكال 4 تا 5 ماه از سال را يخ زده و ساكنان منطقه از لايه ضخيم يخ به عنوان بزرگراه استفاده كرده و به راحتي عبور و مرور مي كنند.



"ايركوتسك" شهر نزديك بايكال است كه با معماري كليساها و كافه هاي دنج و عمارت هاي چوبي منحصر به فرد ميزبان گردشگران است.



"ليستويانكا" منطقه مسكوني و نيمه روستايي ديگري در نزديكي درياچه بايكال است كه تا چند سال آينده به مركز اصلي گردشگري بايكال تبديل مي شود.در اين منطقه هر روز صبح با اسب هاي رها رو به رو مي شويد در حالي عطر ماهي هاي طلايي گريل شده براي ناهار دلتان را مي برد.

با وجود غلبه آيين بودايي در اين ناحيه اما هنوز باورهاي "شمن باوري"-باوري سنتي در برخي اقوام بدوي- وجود دارد و بازديدكنندگان به تماشاي درختاني مي روند كه پوشيده از روبان و ضايعات پارچه هستند و پيشكشي به ارواح هستند. تور روسيه ...


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۹:۱۶ توسط:زاهده سادات جبلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :